-----------

-----------

Sunday, April 19, 2015

[Kambing Bakar Ayam Penyet Sahara Jalan Kasim,Meru Klang] - Murah & Sedap



Assalamualaikum semua...

Lama giler tak update blog kan? Huhu...busy Ngan biz Ngan gst lagi..ahaksss..

Sebenarnya dah lama aku nak share pasal Restoran Kambing Bakar Ayam Penyet Sahara Jalan Kasim ni...tapi masa yang tak mengizinkan..hehehe...since aku dah pegi 2x ..arini aku sempatkan diri share jugak Pasal restoran ni..

Kepada pecinta2 kambing tegar...tolonglah datang sini..korang mesti akan jatuh cinta....aku rasa jgn sampai korang bedal hari2 sudahlah...kihkihkih...

Lokasi restoran ni terletak di Jln Kasim, Meru Klang...boleh click location kat bawah ni aku dah share..so boleh waze jerr.....

Kambing Bakar Ayam Penyet Sahara
https://plus.google.com/100329492785352124194/about?hl=en


Harga pulak giler punya murah....rasa tak sebanding dengan rasa & kuantiti...orang pulak mmg ramai...Kalo korang datang parking tak de..table tak de tu..kena tunggu lah jap ye..tak pe..sabo sikit...kerana kambing aku turut kan..wakakaka...




Yang ni Kali ke-2 aku dtg...rasa tak smpi Sebulan...menu dah bertambah dah..tapi rasa tetap sama..mmg thorbaikkkk!! 


Jum larrr layan apa yang aku makan ni..


Ini Burung Puyuh penyet 1 set RM6.00 sahaja...dia punya sambal mmg sedap!! 


Ini Kambing Bakar Set RM8.50 sahaja!! Portion banyak giler!!! Dia punya set simpel jer..nasi Putih & sup kosong..



Ni pulak 2nd time aku datang Ngan mak & Adik aku...order kambing bakar set(RM8.50), ayam penyet set (RM5.50) & Bakso (RM4.00). Mmg puas hati..

So kepada pencinta kambing..sila serbu restoren ni ya....pasti puas hati!!!







No comments :

Post a Comment