-----------

-----------

Sunday, February 9, 2014

[Tempahan Kek] Chocolate Moist Cake for Birthday!

Assalamuaikum

Alhamdulillah, last month best friend aku Tempah Kek Chocolate Moist utk birthday anak dia...sekali 3 Biji! Amik ko....aku ni bukan lah terror sangat membaking..tapi bila kawan2 mintak buat..aku tak de masalah....insyaallah dengan izinnyer sedap mudah2an.. ;)

Nak tgk resepi boleh tgk SINI. Aku buat kek ni Ngan pertolongan anak Dara aku...buat sampai kul 2pg..hehehe..Jom tgk kejadian kek aku nih..







Alhamdulillah..tuan punya kek suka & puas hati Ngan kek ni..kepada sesapa yg nk order boleh lah contact aku..Kalo area Shah Alam aku boleh hantar terus kat rumah..

Harga: RM35 (approx: 1kg) - no deco
Tambah: RM5 utk deco (depend on deco)

Contact:
Email: norafidahali@yahoo.com
What apps: 0192852131

Tempahan lagi..Alhamdullilah..



Kek hari Ibu by kakak & mama 11.05.14



Cupcakes pun Ada...
















No comments :

Post a Comment