-----------

-----------

Saturday, May 17, 2014

Ice Cream Cake Paling Senang Utk Birthday Adik


Assalamualaikum...

Memandangkan banyak plak request suh aku tulis entry pasal ice cream cake yang aku buat utk bday Adik...so kat sini aku share ye..senang sangat2..aku buat Ngan acik & kasih..tak sampai 15min dah siap...Jom tgk kat bawah ni apa barang2 yg perlu Ada...

Ice Cream Cake
By: pdajawe@blogspot.com

Bahan2
Ice cream
Biskut tiramisu
Kit kat
Coklat m&m
Sedikit air coklat @ apa2 pun boleh )nak celup biskut tiramisu) - aku pakai good day tu..



Cara2

1. Susun kit kat kat tepi loyang

2. Celup kan biskut tiramisu sedikit dlm air dah susun dlm loyang 


3. Lapis kan dengan aiskrim & buat sampai abis...


4. Keras kan dlm peti sejuk semalaman..siapppp!!!

Senang gila kan??? Meh tgk hasilnya...


Kek aku cair sbb bgn Pagi tak de electric..cepat2 keluarkan dari loyang & hias Ngan m&m..terus suruh Adik nyanyi...hehehe





Kakak punya Rambut pun tak sikat..hehehe..


Birthday boy!!!


Selamat Mencuba!!!










No comments :

Post a Comment