-----------

-----------

Friday, November 1, 2013

[GUESS?] "Nah.. Ni utK MaMa..terBeli PlaK"

Salam Malam Jumaat,

Boring..sunyi rumah budak2 tak de...semua ikut baba g outstation kat Johor...Baba terus bawak budak2 balik Kluang tinggal umah nenek..jadinye tinggallah mama kat sini sorang2...hukhuk..

Errmmm...nak cite pasal surprise smlm nih...ptg smlm aku balik awl sebab baba bgtau dia lewat..jalan jem sebab hujan.. so akulah kena amik budak2 kat umah bbsitter...tak lama smpi umah baba pun balik..masa tu aku kat dapur...kat tangan dia ada 3paper bag..dia terus bagi aku satu & dengan selamba dia cakap "Nah...ni utk mama...terbeli plak".. pastu buat muka selamba tersengih2..aku plak yg terpinga2..tp dalam hati mestilah happy!! Giler tak happy dapat hadiah...macam nak lompat..Tapi dpn anak2 mesti cover sikit kan...bagi kiss sikit..muaaahhhh...hikhik...

Ni dia Paper Bag tuh ..."GUESS" :)
Sebenarnya kalo korang nak tau laki aku mmg biasa buat macam nih...bila2 dia ada duit lebih @ dapat payment apa2 projek..mesti dia beli hadiah kat aku..Ntahlah nak kata romantik, mmg taklah..kitorg mmg sempoi couple...Biasa hadiah2 yg dia beli semua berupa barang2 macam beg, jam, baju. Bunga? ermmm..sepanjang 7 tahun aku kenal dia mmg tak pernah dia bagi bunga..dia ckp "buat apa nak bagi bunga..membazir jer. Lebih baik beli barang ke, makanan ke..leh pakai..leh makan" ..So, aku rasa mmg takkan lah utk aku dapat bunga dari laki aku ni smpi bila2 kot...

Mehlah kita tgk apa yang ada dalam paper bag tuh...Surprise..surprise....

Taadaaaa....dapat purse baru!!!

Merah U...Saya suka..saya suka...

Saya dah siap disusun dalam umah baru....hikhik


Okay..Yang bawah nih Purse lama aku..GUESS jugak..hikhik...sebenarnye yang ni pun laki aku gak yang belikan...masa aku dapat hadiah ni aku dapat sekali jam tangan GUESS tak silap aku..Huh semua GUESS kan...Baru aku perasan aku banyak GUESS collections...

Purse yg sangat bertahan :)
Hokey..ni antara GUESS collection aku yang tak seberapa..rasanye..semua mmg laki aku yg beli kot..kecuali perfume...kekekekeke..




No comments :

Post a Comment