-----------

-----------

Saturday, March 22, 2014

Gaya/Style Wide Shawl Yg Awesome ;)

Assalamualaikum...

Lama kan tak update blog? Mesti Ada yg rindu kan? Baik korang jawab ya sebelum aku terjun tingkap nti..huhuhuhu... Sebenarnye semenjak dua menjak ni aku Malas giler nk update blog..jgn kan nk update blog..nak buat keje apa pun Malas owkey..so..Kalo Cik M dah bermaharajalela..mmg apa pon tak boleh!!

Tapi arini....aku happy sangat and aku nak share happy aku Ngan korang..sweet tak..xoxo!! Korang nak tau tak kenapa aku happy..meh lah tgk kat bawah nih..tak moh Cakap banyak2..cepat..cepat tengok...

Tadaaaaaaa.......


Updated Pic # 23/3/2014


Yeayy!!! Akhirnya aku berjaya gak pakai shawl ala Arab nih..and the best part is...aku buat dengan sekali percubaaan saja owkey!! Less than 10 Min!!! Wahhhh..happy giler!!

Shawl ni aku beli kat Giant Seksyen 13 Shah Alam..RM10 jer..Murah kan!!! kain dia lembut..mmg best..rasa dulu harga dia dalam RM15-RM20..tapi Kalo korang tgk kat online shop...harga wideshawl nih semua RM18 ke atas...so Kalo nak murah korang kena pergi Giant Seksyen 13 Shah Alam..tapi masa aku pergi nipun mcm dah tak byk pilihan dah..tuh yg aku beli satu jer tuh..tp aku igt mmg nk pergi lagi..mana tau diorg dah restock...

Meh tgk tutorial plak mcm mana nk pakai shawl ala Arab nih...


Kalo nak beli online bleh tgk kat page bawah nih

http://yuyurashid.blogspot.com

http://butikalesya.blogspot.com/2013/10/adelia-wide-shawl.html?m=1

http://shawl4u.blogspot.com/2014/01/wide-shawl-cotton-rm10pcs.html?m=1

Kat bawah ni plak gaya2 yg aku amik dari page2 kat atas..mmg owesome owkey!!



I really like how Yuyu Rashid wore the shawl!! So owesome & sweettt!!!


Korang plak bila nak try this owesome style? Selamat Mencuba!!!


Selit satu gambar Ngan en husband yg tak nk senyum tuh... :)












No comments :

Post a Comment