-----------

-----------

Sunday, March 23, 2014

Pasar Ahad Stadium, Shah Alam



Assalamualaikum 

Hyee!!! Selamat hari ahad!! Arini aku bgn pepagi (pg lah sgt..kul 8.30pg kowt) siap2 g pasar ahad kat stadium Shah Alam...Ada org panggil pasar karat..Ada yg panggil pasar kabut..tapi tak kisah lah yg penting tempat yg sama...

Memandangkan en husband & ank2 tgh lena tido..tak sampai ati plak nak kejut..en husband plak keje mlm..so aku decide g sorang2 jer..senang!! Langkah pun cepat dan pantas!! Hehe..(padahal senang nak sopink tuh..Kalo Ngan budak2 nak pilih2 lama2 kesian..yelah panas kan...)

Sebenarnya nak cari dress Putih Ngan wideshawl..tapi tak jumpa dress Putih...kecewa...tapi jln2 lagi jumpa satu Kedai nih..dia Ada jual baju warna Putih..banyak..macam2..and best part is semua RM10 jer owkey!!! So walaupun tak jumpa dress Putih..aku berjaya rembat 3 pasang baju kat sini and it cost me RM27!!! Akak tu Cakap Kalo amik 3 pasang dia kira RM27 jer..happy giler!! 

Jom tgk hasil tangkapan aku arini...

Kemeja blue /white stripe

Kemeja Putih..kain dia lembut sangat!!

Kemeja kotak-kotak blue black + yellow

Haaaa..nila Kedai nyer...

Ada jual beg & accessories jugak..

No tapak: 269

White collections.....

Best kan?? Sebenarnya ni kira baju bundle..tapi aku tak kisah punya pakai barang2 bundle..janji cantik! So Kalo korang pun tak kisah mcm aku..bolehlah g sini...Ada gak baju2 baru yg dijual kat sini....

Yang bawah ni Kemeja jeans baby blue...yang ni aku beli kat Kedai lain..bundle gak..harga dia RM15...


Seterusnya aku cari aku punya wideshawl...macam2...cantik2..rasa nak amik je semua...aku beli warna printed black & plain peach...


Otw balik jumpa yg nih..cantik kan..printed love...tapi..tahan jer..tak beli pown..duit dah abis..hehehe...


Jom layan lagi kat bawah nih..






Dan total aku spent arini:

Baju x 3           = RM27
Baju x 1           = RM15
Wideshawl x 2 = RM20
Total                = RM62

Berbaloi2 kan???? 6 barang = RM62!!! Happy sangat2..


Owkey lah..nak siap2 keluar nih..jumpa lagi next entry!! Adios....daaaaa....

















No comments :

Post a Comment